KOMPANIA7 1980

Cine a baut apa de mare, sufla si in vodka….

VESNICIE USOARA MIHAIL COSTACHE

Posted by Paul pe 16 Iunie 2016

Salut Paul, Numele meu este Ion Dumitrescu,am fost coleg cu voi pana in decembrie 79 cand gratzie ,,caporalului,,georgescu am fost dat afara dar am terminat in 81. Cu durere in suflet si adanc regret anunt pe aceasta cale trecerea in nefiinta a colegului si prietenului Costache Mihail in data de 12.06.2016. Am participat la funeralii pe 14.06.2016. Apreciez in mod deosebit ceea ce faci.Iti doresc tie si tuturor colegilor sanatate,toate cele bune si sa auzim astfel de anunturi cat mai tarziu posibil. Numai bine.RIP

Va multumesc!!! 2015 cu fericire si bucurie!!! Si Mare lina!!

 
