KOMPANIA7 1980

Cine a baut apa de mare, sufla si in vodka….

AZI CRED CA SE IMPLINESC 4 (PATRU) ANI DE CAND AM CONT PE FACEBOOK…O FI BINE ? O FI RAU? NU STIU DECAT CA ACESTI ANI ECHIVALEAZA CU CE 4(PATRU ANI DE INSTITUT) SI ACOLO AM AVUT PRIETENI PE CARE INACA II MAI AM SI AZI IN ANUL DE GRATIE 2014!! ATUNCI 191 DE OAMENI INSEMNAU O COMPANIE AZI AM PRIETENI PE FB CAT O COMPANIE LA FEL DE BUNI SI ONESTI CA SI IN ANUL I976!!!

Posted by Paul pe 8 Iulie 2014

 

 

 

 

AZI CRED CA SE IMPLINESC 4 (PATRU) ANI DE CAND AM CONT PE FACEBOOK…O FI BINE ? O FI RAU? NU STIU DECAT CA ACESTI ANI ECHIVALEAZA CU CE 4(PATRU ANI DE INSTITUT) SI ACOLO AM AVUT PRIETENI PE CARE INACA II MAI AM SI AZI IN ANUL DE GRATIE 2014!! ATUNCI 191 DE OAMENI INSEMNAU O COMPANIE AZI AM PRIETENI PE FB CAT O COMPANIE LA FEL DE BUNI SI ONESTI CA SI IN ANUL I976!!!

a_brisk_walk_by_zeurel-d37tv1b

CRUCE BINECUVANTATADOAMNE AJUTA LA TOTI PRIETENII MEI!!! SA FIE SANATOSI EI SI FAMILIILE LOR  SI  DE CE NU TOTI CEI CARE IUBESC  PE DUMNEZEU SI MAREA!!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
